Ryanair, linia lotnicza nr 1 w Polsce, dziś ogłosiła wielką weekendową wyprzedaż wprowadzając do sprzedaży bilety już od 65 zł. Promocja dotyczy podróży od września do listopada

Ta niewiarygodna wyprzedaż obejmuje loty z/do 13 krajów, w tym m.in Polski, Grecji, Hiszpanii, Włoch, Portugalii, Francji, Malty, Cypru i Niemiec. Bilety w obniżonych cenach dostępne są na stronie internetowej Ryanair.com do poniedziałku 14 sierpnia do północy.

Robin Kiely z Ryanaira powiedział:

“Nadchodzi długi weekend i z tej okazji wprowadzamy wielką wyprzedaż. Bilety na podróż od września do listopada w cenie już od 65 zł dostępne są jedynie do poniedziałku, 14 sierpnia do północy. Aby zdążyć z rezerwacją najlepiej wejść na Ryanair.com już teraz.”

Najlepsze miejsca na długi weekend na przełomie maja i czerwca

Na przełomie maja i czerwca czeka na nas kolejny długi weekend – Boże Ciało w tym roku wypada 31 maja. Jeden dzień wolnego pozwoli na cztery dni wypoczynku.

Czytaj Więcej >>

Najlepsze pomysły na wyjazd rodzinny z okazji Dnia Dziecka

Wkrótce Międzynarodowy Dzień Dziecka. Wielu rodziców zastanawia się, w jaki sposób spędzić ten szczególny dzień ze swoimi pociechami, aby przyniósł jak najwięcej radości i pozostawił przyjemne wspomnienia. Możliwości na uczczenie tego święta jest naprawdę wiele.

Najciekawsze pomysły na Majówkę

Już w marcu zaczynamy zastanawiać się, jak, a przede wszystkim, gdzie spędzimy Majówkę. W tym roku 1 maja wypada we wtorek, dodając do tego dwa weekendy plus 3 dni urlopu – szykuje się aż niemal 10 dni wypoczynku!  Czytaj więcej >

Najlepsze wiosenne wyjazdy typu city break

City break to alternatywna opcja dla tych wszystkich, którzy nie mają czasu wybrać się na dłuższy wypoczynek. Obejmuje ona wyjazdy weekendowe do najciekawszych miejsc w Europie. Krótkoterminowa wycieczka pozwala na wypoczynek oraz zapoznanie się z kulturą i kuchnią danego regionu.  Czytaj więcej >

Artykuły wybrane losowo

Meksyk i trzeci ocean

MAGDALENA LASOCKA

<< Jeśli lubicie przygody i nowe doznania, na pewno nie będziecie zawiedzeni podróżą do Meksyku. Zwłaszcza jeżeli tak jak ja kochacie wodę i sporty wodne. W tym kraju czas płynie wolniej, zmysły odbierają więcej, słońce świeci jaśniej, a ludzie uśmiechają się radośniej. Jedyne ryzyko jest takie, że zakochacie się w tym miejscu od pierwszego wejrzenia i zapragniecie pozostać w nim na zawsze. >>

Więcej…

Kostaryka – podróż od wschodu do zachodu słońca